TRAININGEN

Merken die niet-stereotiep en inclusief communiceren zijn goed bezig. Want zo dragen ze bij aan een wereld waarin mensen gelijkwaardig zijn, hoe ze ook van elkaar verschillen. Niet-stereotiep en inclusief communiceren levert ook commercieel veel op. Wat dacht je van 71% meer waardering onder millennials? 

 

D&I gaat natuurlijk niet alleen over de communicatie. Daar hoort een diverse werkvloer bij, waar iedereen zich welkom en veilig voelt.

 

Practice what you preach! 

 

Calamity Jane doet niet aan windowdressing. Als een merk in advertising non-stereotiep en inclusief wil communiceren dan moet datzelfde merk ook kritisch naar de werkvloer kijken. Of de intentie hebben om het beter te doen. Dat maakt je boodschap alleen maar sterker.

 

Daarom hebben Trickle en Calamity Jane de handen ineengeslagen.

giphy-1.gif
TRICKLE.png

Onze partner Trickle biedt diversiteitstrainingen aan voor de werkvloer, en trainingen voor HR & management. Deze trainingen passen bij de maatschappelijke uitdagingen waar bedrijven mee te maken hebben. De trainingen worden gegeven door gepassioneerde trainers die kennis en ervaring hebben op het gebied van diversiteit, inclusie, de arbeidsmarkt en cultuur. De trainers implementeren de theorie op een praktische manier met behulp van interactieve oefeningen. 

Trainingen zijn custom made: ze sluiten aan bij de doelstellingen van jouw organisatie, maar ook bij het niveau en de leerstijl van de deelnemers. 

 

Trainingen kun je zowel online als op locatie volgen. 

COMING SOON

Momenteel ontwikkelt Calamity Jane i.s.m met Trickle een training 'Inclusieve marketingtechnieken'.