Wall-1920x1080.jpg
1767792914-logo-bruut-witte-outline.png

Bruut Bier wordt opnieuw gepositioneerd als hét speciaalbier dat sociale impact wil maken.

Dat past bij bier: bier is een sociaal product. Een biertje drink je samen. 

 

Bruut richt zich in communicatie niet alleen op bierdrinkende mannen, maar op iedereen. En Bruut geeft terug: een aanzienlijk deel van de winst wordt geïnvesteerd in projecten die de wereld een socialere, fijnere plek maken. Voor iedereen. 

 

Bruut Bier. Speciaal voor de mensheid.


Calamity Jane heeft de ambitie om de reclamewereld te veranderen. Om advertising inclusiever en minder stereotiep te maken. Om mensen - en merken - daarover aan het denken te zetten, brouwt Calamity Jane – as we speak - haar eigen bier.

 

Onder de bezielende leiding van Bruut maken we een sprankelend blond bier met granaatappel, gember, peper en een vleugje munt. 

Calamity Jane Bier is niet alleen lekker, het is een statement.

 

Ons doel? Het doorbreken van het grootste reclamecliché allertijden. Bier is niet alleen voor mannen. Het is voor iedereen. 

 

#letsunstereotypebeer
 
Coming soon…

 

Post-calamityjanebier.jpg
Logo-TSSC-staand.png


Voor Stichting Together We Rise – een stichting die opkomt voor slachtoffers

van seksueel geweld creëerden we The Safe Space Club.  

De USP? The Safe Space Club bestaat uit vrouwen die zelf seksueel geweld hebben meegemaakt.

En dat maakt het zetten van de eerste stap naar hulp voor slachtoffers  

– vanwege schaamte en schuldgevoel - een stuk makkelijker.

 

The Safe Space Club is een veilige plek. 

The Safe Space Club oogt niet als een stereotiepe, serieuze hulpinstantie. Door te werken met strak design en felle kleuren krijgt het merk een bepaalde coolness, die je niet verwacht bij een hulpinstantie. Het straalt power en positiviteit uit. Precies wat je als slachtoffer van seksueel geweld nodig hebt.
 

women-inc logo (1).png

WomenInc vraagt aandacht voor het bestaan van de pensioenkloof: vrouwen moeten meer werken om hetzelfde pensioen als mannen te ontvangen. 

Dat betekent: eerder beginnen of langer door.

Met deze social mediacampagne maakt WomenInc vrouwen en omgeving bewust van de pensioenkloof en financiële gevolgen van levenskeuzes op de lange termijn. 

Schermafbeelding 2022-02-28 om 15.13.35.png
Free iPhone 11 Mockup PSD kopiëren.png
Free iPhone 11 Mockup PSD kopiëren.png
Free iPhone 11 Mockup PSD kopiëren.png

Voor SNS hebben we een nieuwe inclusieve / gender gelijke tone-of-voice ontwikkeld waar de campagne 'Eerst de mens, dan het geld’ op gebaseerd is.

 

De tone-of-voice is een tool die intern wordt gebruikt door iedereen die namens SNS communiceert.  Zowel extern en intern.

sns-bank-logo.webp
IMG_1820_edited.jpg

Voor wie we nog meer werken:

SNS_RGB.jpg
logo_0000_1.jpg
NTR_Logo.svg.png
Hogeschool-van-Amsterdam-logo-2-e1550499399885.jpeg
logo_0003_4.jpg
logo_0005_6.jpg
1617883531614.jpeg