top of page

VROUWEN DRINKEN GEEN BIER...

Vrouwen drinken geen bier….als je al die stereotiepe, op mannen gerichte bierreclame moet geloven dan. Bier is misschien wel het product met de meest vrouwonvriendelijke marketing ter wereld.

Calamity Jane heeft de ambitie om de reclamewereld te veranderen. Om advertising inclusiever en minder stereotiep te maken. Want het moet anders. Om mensen - en merken - daarover aan het denken te zetten, brouwt Calamity Jane – as we speak - haar eigen bier. Onder de bezielende leiding van Bruut maken we een sprankelend blond voorjaarsbier met granaatappel, gember, peper en een vleugje munt.  Calamity Jane bier is helaas niet meer te bestellen in de webshop van Bruut Bier. 

 

Calamity Jane Bier is niet alleen lekker, het is een statement. Ons doel? Het doorbreken van het grootste reclamecliché allertijden. Bier is niet alleen voor mannen. Het is voor iedereen. 

#LETSUNSTEREOTYPEBEER

 

bottom of page